هدیه امام خامنهای به مردم ورامین؛ بیمارستان "برکت" در قرچک به بهرهبرداری رسید
هدیه امام خامنهای به مردم ورامین؛ بیمارستان "برکت" در قرچک به بهرهبرداری رسید
طی مراسمی با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و وزیر بهداشت بیمارستان 96 تختخوابی برکت شهید ستاری قرچک ورامین به بهرهبرداری رسید.
طی مراسمی با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و وزیر بهداشت بیمارستان 96 تختخوابی برکت شهید ستاری قرچک ورامین به بهرهبرداری رسید.