سند اقدام مشترک توسعه کاربردهای فناوری‌های نوین در بخش انرژی امضا شد

سند اقدام مشترک توسعه کاربردهای فناوری‌های نوین در بخش انرژی امضا شد

وزیر نیرو و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و افزایش بهره وری در حوزه های آب و برق با بهره‌گیری از ارتباطات و فناوری اطلاعات، سند اقدام مشترکی را امضا کردند.

وزیر نیرو و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و افزایش بهره وری در حوزه های آب و برق با بهره‌گیری از ارتباطات و فناوری اطلاعات، سند اقدام مشترکی را امضا کردند.