شرکت نفت فلات قاره ایران اعلام کرد: شناور فرآورشی و ذخیرهسازی کوروش مستقر در لایه نفتی پارس جنوبی که 23 تیرماه امسال دچار حادثه شده بود، در مدار است و تولید در این میدان ادامه دارد.
شرکت نفت فلات قاره ایران اعلام کرد: شناور فرآورشی و ذخیرهسازی کوروش مستقر در لایه نفتی پارس جنوبی که 23 تیرماه امسال دچار حادثه شده بود، در مدار است و تولید در این میدان ادامه دارد.