مصرف برق دوباره از مرز 57 هزار مگاوات گذشت/ وزارت نیرو: صرفه جویی ضروری است
مصرف برق دوباره از مرز 57 هزار مگاوات گذشت/ وزارت نیرو: صرفه جویی ضروری است
پیک مصرف برق کشور در سال 97 برای دومین بار از مرز 57 هزار مگاوات عبور کرد.
پیک مصرف برق کشور در سال 97 برای دومین بار از مرز 57 هزار مگاوات عبور کرد.