رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی با انتقاد از سیاست های ارزی دولت گفت: متأسفانه این سیاست ها هنوز کارشناسی مناسبی نشده و همین امر عاملی شده تا اجرای آنها نتایج مثبتی نداشته باشد.
رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی با انتقاد از سیاست های ارزی دولت گفت: متأسفانه این سیاست ها هنوز کارشناسی مناسبی نشده و همین امر عاملی شده تا اجرای آنها نتایج مثبتی نداشته باشد.