مدیرعامل یک شرکت حملونقل ریلی با اشاره به مشکلات مالی فعالان بخش مسافری، گفت: سرمایهگذاری در بخش ریلی به خصوص مسافری رقمهایی بالایی را میخواهد، ضمن اینکه نرخ بازگشت سرمایه خیلی پایین است.
مدیرعامل یک شرکت حملونقل ریلی با اشاره به مشکلات مالی فعالان بخش مسافری، گفت: سرمایهگذاری در بخش ریلی به خصوص مسافری رقمهایی بالایی را میخواهد، ضمن اینکه نرخ بازگشت سرمایه خیلی پایین است.