برق 30 ساختمان بانکی و اداری متخطی در تهران قطع شد
برق 30 ساختمان بانکی و اداری متخطی در تهران قطع شد
درپی بخشنامه ابلاغی استاندار تهران به مراکز دولتی مبنی بررعایت صرفه جویی در مصرف برق و عدم توجه برخی ادارات دولتی، برق 5 ساختمان مرکزی بانک ها و 25 ساختمان اداری از سوی شرکت توزیع نیروی برق تهران قطع شد.
درپی بخشنامه ابلاغی استاندار تهران به مراکز دولتی مبنی بررعایت صرفه جویی در مصرف برق و عدم توجه برخی ادارات دولتی، برق 5 ساختمان مرکزی بانک ها و 25 ساختمان اداری از سوی شرکت توزیع نیروی برق تهران قطع شد.