اگر جای رئیس جمهور بودم...

اگر جای رئیس جمهور بودم...

اگر جای رئیس جمهور بودم از همه پتانسیل‌های کشور به ویژه مقوله گردشگری و جاذبه‌های توریستی برای کسب درآمد و ارزآوری استفاده می‌کردم.

اگر جای رئیس جمهور بودم از همه پتانسیل‌های کشور به ویژه مقوله گردشگری و جاذبه‌های توریستی برای کسب درآمد و ارزآوری استفاده می‌کردم.