جمعآوری 30 میلیارد دلار زیربالشی با فعالسازی صندوقهای حساب ارزی
جمعآوری 30 میلیارد دلار زیربالشی با فعالسازی صندوقهای حساب ارزی
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با پیشنهاد فعال سازی دوباره صندوقهای حساب ارزی و ارائه سود 7 درصد به سپرده گذاران ارزی گفت: در این صورت میتوانیم حداقل 20 تا 30 میلیارد دلار پولهای سرگردان مردم را از خانهها به بانکها بیاوریم.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با پیشنهاد فعال سازی دوباره صندوقهای حساب ارزی و ارائه سود 7 درصد به سپرده گذاران ارزی گفت: در این صورت میتوانیم حداقل 20 تا 30 میلیارد دلار پولهای سرگردان مردم را از خانهها به بانکها بیاوریم.