آیا امکان خارج سازی لاشه نفتکش سانچی از اعماق دریا وجود دارد؟

آیا امکان خارج سازی لاشه نفتکش سانچی از اعماق دریا وجود دارد؟

معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با وجود گذشت 30 سال از اتمام جنگ تحمیلی، هنوز تعدادی شناور مغروق در آب های ایران وجود دارد که هنوز خارج سازی نشده اند این در حالی است که عمق این آبراه‎ها بسیار کمتر از عمقی است که سانچی در آن قرار گرفته است.

معاون سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با وجود گذشت 30 سال از اتمام جنگ تحمیلی، هنوز تعدادی شناور مغروق در آب های ایران وجود دارد که هنوز خارج سازی نشده اند این در حالی است که عمق این آبراه‎ها بسیار کمتر از عمقی است که سانچی در آن قرار گرفته است.