زیان 40 میلیون دلاری توتال به دلیل خروج از پارس جنوبی
زیان 40 میلیون دلاری توتال به دلیل خروج از پارس جنوبی
مدیرعامل شرکت توتال گفت: «توتال به دلیل خروج از طرح توسعه فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی در خلیج فارس 40 میلیون دلار متضرر شده است.»
مدیرعامل شرکت توتال گفت: «توتال به دلیل خروج از طرح توسعه فاز 11 میدان گازی پارس جنوبی در خلیج فارس 40 میلیون دلار متضرر شده است.»