رئیس سازمان توسعه تجارت: از کارت‌های بازرگانی سوء استفاده می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت: از کارت‌های بازرگانی سوء استفاده می‌شود

رئیس سازمان توسعه تجارت اذعان کرد در چند سال اخیر سوء استفاده‌هایی به اشکال مختلف از کارت‌های بازرگانی صورت گرفه است.

رئیس سازمان توسعه تجارت اذعان کرد در چند سال اخیر سوء استفاده‌هایی به اشکال مختلف از کارت‌های بازرگانی صورت گرفه است.