وزیر نیرو با بیان اینکه در مواقع پیک مصرف که خودمان نیاز داریم هیچ صدور برق نداریم در مورد تمدید تغییر ساعات کاری ادارات در مرداد گفت: دولت به استانداران اختیار داده است که با توجه به وضع دما در این مورد تصمیم بگیرند.
وزیر نیرو با بیان اینکه در مواقع پیک مصرف که خودمان نیاز داریم هیچ صدور برق نداریم در مورد تمدید تغییر ساعات کاری ادارات در مرداد گفت: دولت به استانداران اختیار داده است که با توجه به وضع دما در این مورد تصمیم بگیرند.