آغاز نوسازی 50 نقطه بافت فرسوده تهران از اول مرداد

آغاز نوسازی 50 نقطه بافت فرسوده تهران از اول مرداد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه با نوسازی 50 نقطه اولویت بندی شده در بافتهای فرسوده تهران اشتغال رونق خواهد گرفت، گفت: برنامه‌های اجرایی نوسازی بافتهای فرسوده استان از ابتدای مرداد ماه آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با بیان اینکه با نوسازی 50 نقطه اولویت بندی شده در بافتهای فرسوده تهران اشتغال رونق خواهد گرفت، گفت: برنامه‌های اجرایی نوسازی بافتهای فرسوده استان از ابتدای مرداد ماه آغاز خواهد شد.