رئیس کارگروه ارتباطات و صنایع ارتباطی مجلس گفت: از ۴۰ شرکتی که وزیر ارتباطات به عنوان شرکتهای وارد کننده گوشی تلفن همراه معرفی کرد، دو شرکت اول یک سوم کل ارز دریافتی برای واردات این گوشیها را دریافت کرده است که هر دو شرکت متعلق به یک نفر است.
رئیس کارگروه ارتباطات و صنایع ارتباطی مجلس گفت: از ۴۰ شرکتی که وزیر ارتباطات به عنوان شرکتهای وارد کننده گوشی تلفن همراه معرفی کرد، دو شرکت اول یک سوم کل ارز دریافتی برای واردات این گوشیها را دریافت کرده است که هر دو شرکت متعلق به یک نفر است.