گرما در رکورد 51درجه/ هشدار مصرف بالای برق به مردم با پیامک

گرما در رکورد 51درجه/ هشدار مصرف بالای برق به مردم با پیامک

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: براساس آمار با هر یک درجه افزایش دما در کشور 1500 مگاوات برق مصرف می شود. با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دما طی هفته های آینده نیازمند همکاری مردم در مدیریت مصرف برق هستیم.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: براساس آمار با هر یک درجه افزایش دما در کشور 1500 مگاوات برق مصرف می شود. با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش دما طی هفته های آینده نیازمند همکاری مردم در مدیریت مصرف برق هستیم.