رئیس سابق سازمان توسعه تجارت: چرا موبایل و موز باید ارز دولتی بگیرند؟

رئیس سابق سازمان توسعه تجارت: چرا موبایل و موز باید ارز دولتی بگیرند؟

رئیس سابق سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه ثبت سفارش های گذشته درباره واردات کالاهای لوکس در سامانه نیما باطل نشده است گفت: از اشکالات این سامانه این است که شرکت هایی که یک شبه ایجاد شده اند می تونند مانند شرکت های پر سابقه کالا وارد کنند.

رئیس سابق سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه ثبت سفارش های گذشته درباره واردات کالاهای لوکس در سامانه نیما باطل نشده است گفت: از اشکالات این سامانه این است که شرکت هایی که یک شبه ایجاد شده اند می تونند مانند شرکت های پر سابقه کالا وارد کنند.