مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: 23 هزار میلیارد ریال از پول گندمکاران پرداخت شده و معادل همین مبلغ باقی مانده است که حداکثر تا دو ماه آینده پرداخت میشود.
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: 23 هزار میلیارد ریال از پول گندمکاران پرداخت شده و معادل همین مبلغ باقی مانده است که حداکثر تا دو ماه آینده پرداخت میشود.