هند در اندیشه احیای مکانیزم روپیه برای پرداخت پول نفت ایران
هند در اندیشه احیای مکانیزم روپیه برای پرداخت پول نفت ایران
دو منبع آگاه در دولت هند گفتند، دهلی نو به دلیل نگرانی از احتمال بسته شدن کانال های نقل و انتقال خارجی پول در نتیجه تحریم های آمریکا، به دنبال احیای مکانیزم داد و ستد روپیه برای تسویه بدهی های نفتی ایران است.
دو منبع آگاه در دولت هند گفتند، دهلی نو به دلیل نگرانی از احتمال بسته شدن کانال های نقل و انتقال خارجی پول در نتیجه تحریم های آمریکا، به دنبال احیای مکانیزم داد و ستد روپیه برای تسویه بدهی های نفتی ایران است.