مدیرعامل یک شرکت سوئیسی با بیان اینکه توجهی به تحریمهای آمریکا نداریم چون کشور بی طرفی هستیم، گفت: ما تصمیم گرفتهایم با ایران همکاری کرده و به فعالیتهایمان ادامه دهیم.
مدیرعامل یک شرکت سوئیسی با بیان اینکه توجهی به تحریمهای آمریکا نداریم چون کشور بی طرفی هستیم، گفت: ما تصمیم گرفتهایم با ایران همکاری کرده و به فعالیتهایمان ادامه دهیم.