شرکت‌های خارجی که به‌خاطر تحریم‌ها قصد خروج از ایران را دارند باید مجازات شوند

شرکت‌های خارجی که به‌خاطر تحریم‌ها قصد خروج از ایران را دارند باید مجازات شوند

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به خروج شرکتهای کره ای و اروپایی که در بازار ایران فعال و از فرصتهای اقتصادی کشور استفاده کرده و منافع قابل توجهی کسب کرده اند، گفت: شرکتهای خارجی که بخاطر تحریم ها قصد خروج از ایران را دارند باید مجازات شوند.

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به خروج شرکتهای کره ای و اروپایی که در بازار ایران فعال و از فرصتهای اقتصادی کشور استفاده کرده و منافع قابل توجهی کسب کرده اند، گفت: شرکتهای خارجی که بخاطر تحریم ها قصد خروج از ایران را دارند باید مجازات شوند.