انتقاد شدید دادستان تهران از مسئولان/ آیا مردم مستحق این همه گرانی هستند؟
انتقاد شدید دادستان تهران از مسئولان/ آیا مردم مستحق این همه گرانی هستند؟
دادستان عمومی و انقلاب تهران با انتقاد شدید از مسئولان گفت: استاندارد، تعزیرات، اتحادیه ها و وزارت صنعت و ده ها دستگاه دیگر وجود دارند اما چرا باید شاهد این همه گرانی باشیم؟آیا مردم واقعا مستحق این همه گرانی در حوزه ارز، سکه و خودرو هستند؟
دادستان عمومی و انقلاب تهران با انتقاد شدید از مسئولان گفت: استاندارد، تعزیرات، اتحادیه ها و وزارت صنعت و ده ها دستگاه دیگر وجود دارند اما چرا باید شاهد این همه گرانی باشیم؟آیا مردم واقعا مستحق این همه گرانی در حوزه ارز، سکه و خودرو هستند؟