عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به کیفیت پایین و قیمت بالای محصولات دو خودروساز بزرگ کشور گفت: پول بنز و بی ام و می دهیم، سوار پراید و پژو و پیکان می شویم.
عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به کیفیت پایین و قیمت بالای محصولات دو خودروساز بزرگ کشور گفت: پول بنز و بی ام و می دهیم، سوار پراید و پژو و پیکان می شویم.