قائم مقام راه‌آهن: سوآپ ریلی نفت نداریم/راه‌اندازی قطار تهران-وان تا چند هفته آینده/ورود 6000 واگن باری تا 2 سال آینده

قائم مقام راه‌آهن: سوآپ ریلی نفت نداریم/راه‌اندازی قطار تهران-وان تا چند هفته آینده/ورود 6000 واگن باری تا 2 سال آینده

قائم مقام راه‌آهن با اشاره به ضرورت تغییر اساسنامه راه‌آهن برای حفظ بخشی از توان حمل بار ریلی جهت حمل کالاهای دولتی، گفت:‌ با وجود خروج آمریکا از برجام،طرف‌های قرارداد ایران برای تولید واگن اعلام کرده‌اند به همکاری خود با کشورمان ادامه می‌دهند.

قائم مقام راه‌آهن با اشاره به ضرورت تغییر اساسنامه راه‌آهن برای حفظ بخشی از توان حمل بار ریلی جهت حمل کالاهای دولتی، گفت:‌ با وجود خروج آمریکا از برجام،طرف‌های قرارداد ایران برای تولید واگن اعلام کرده‌اند به همکاری خود با کشورمان ادامه می‌دهند.