مدیر اجرایی پیامرسان «بیسفون» راجع به چرایی عقب ماندن پیامرسانهای داخلی از تلگرام گفت: به نظر بنده دلیلی که منجر به افول بیسفون در این مدت شد، عدم بلوغی بود که هم در ما، هم مردم و هم مسئولین وجود داشت.
مدیر اجرایی پیامرسان «بیسفون» راجع به چرایی عقب ماندن پیامرسانهای داخلی از تلگرام گفت: به نظر بنده دلیلی که منجر به افول بیسفون در این مدت شد، عدم بلوغی بود که هم در ما، هم مردم و هم مسئولین وجود داشت.