چرا پیامرسان‌های داخلی از تلگرام عقب افتادند؟

چرا پیامرسان‌های داخلی از تلگرام عقب افتادند؟

مدیر اجرایی پیام­رسان «بیسفون» راجع به چرایی عقب ماندن پیام­رسان­های داخلی از تلگرام گفت: به نظر بنده دلیلی که منجر به افول بیسفون در این مدت شد، عدم بلوغی بود که هم در ما، هم مردم و هم مسئولین وجود داشت.

مدیر اجرایی پیام­رسان «بیسفون» راجع به چرایی عقب ماندن پیام­رسان­های داخلی از تلگرام گفت: به نظر بنده دلیلی که منجر به افول بیسفون در این مدت شد، عدم بلوغی بود که هم در ما، هم مردم و هم مسئولین وجود داشت.