عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تا کنون ارز 4 هزار و 200 تومانی در اختیار قطعه سازان قرار نگرفته در حالی که واردکنندگان خودرو از آن استفاده میکنند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تا کنون ارز 4 هزار و 200 تومانی در اختیار قطعه سازان قرار نگرفته در حالی که واردکنندگان خودرو از آن استفاده میکنند.