چطور توان غنیسازی 20 درصد داریم ولی توان سخت کیسه هوا نداریم؟
چطور توان غنیسازی 20 درصد داریم ولی توان سخت کیسه هوا نداریم؟
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی در کشورمان توانایی غنی سازی 20 درصد انرژی هسته ای را داریم قطعا می توانیم کیسه هوای خودرو را هم بسازیم، اما این کار را نکردیم چون تحقیقات را کنار گذاشتیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی در کشورمان توانایی غنی سازی 20 درصد انرژی هسته ای را داریم قطعا می توانیم کیسه هوای خودرو را هم بسازیم، اما این کار را نکردیم چون تحقیقات را کنار گذاشتیم.