ممنوعیت ارجاع مردم به کارشناسان داخل ادارات/ سازمانهای دولتی مکلف به ایجاد "میز خدمت" شدند+سند
ممنوعیت ارجاع مردم به کارشناسان داخل ادارات/ سازمانهای دولتی مکلف به ایجاد "میز خدمت" شدند+سند
بر اساس بخشنامه رئیس جمهور به کلیه دستگاههای اجرایی، از اول تیر ماه 1397 به بعد، ارائه خدمت به مردم در محلی غیر از میز خدمت و ارجاع آنان به واحدهای سازمانی و کارشناسان در داخل ادارات ممنوع بوده و نقص مقررات محسوب میشود.
بر اساس بخشنامه رئیس جمهور به کلیه دستگاههای اجرایی، از اول تیر ماه 1397 به بعد، ارائه خدمت به مردم در محلی غیر از میز خدمت و ارجاع آنان به واحدهای سازمانی و کارشناسان در داخل ادارات ممنوع بوده و نقص مقررات محسوب میشود.