مدیر او.ام‎.وی اتریش: به فعالیت در ایران ادامه می‎دهیم

مدیر او.ام‎.وی اتریش: به فعالیت در ایران ادامه می‎دهیم

به رغم خروج آمریکا از برجام، گروه انرژی او ام وی اتریش در حال ادامه پروژه های انرژی برنامه ریزی شده خود در ایران است، اما این شرکت گفته، هنوز سرمایه گذاری ای در ایران انجام نداده است.

به رغم خروج آمریکا از برجام، گروه انرژی او ام وی اتریش در حال ادامه پروژه های انرژی برنامه ریزی شده خود در ایران است، اما این شرکت گفته، هنوز سرمایه گذاری ای در ایران انجام نداده است.