وزیر کار: قاچاق زیاد داریم؛ بازار آسیای میانه از دست ایران رفت

وزیر کار: قاچاق زیاد داریم؛ بازار آسیای میانه از دست ایران رفت

وزیر کار گفت: قاچاق زیاد داریم اما اگر در مواردی چون پوشاک حرکت جهادی کنیم اشتغالزایی مناسبی صورت می گیرد با این حال بررسی ها نشان می دهد که ایرانیها عمدتا از کالای ایرانی استفاده می کنند.

وزیر کار گفت: قاچاق زیاد داریم اما اگر در مواردی چون پوشاک حرکت جهادی کنیم اشتغالزایی مناسبی صورت می گیرد با این حال بررسی ها نشان می دهد که ایرانیها عمدتا از کالای ایرانی استفاده می کنند.