معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در باغهایی که سمپاشی انجام میشود باید اطلاعرسانی لازم به زنبورداران صورت گیرد، زیرا این امر منجر به مردن تمام زنبورها و تولید عسل سمی میشود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در باغهایی که سمپاشی انجام میشود باید اطلاعرسانی لازم به زنبورداران صورت گیرد، زیرا این امر منجر به مردن تمام زنبورها و تولید عسل سمی میشود.