کسنرسیوم چندمیلیتی پرگس: بدون برجام هم در ایران می‎مانیم

کسنرسیوم چندمیلیتی پرگس: بدون برجام هم در ایران می‎مانیم

مدیرعامل کسنرسیوم چندمیلیتی پرگس در پاسخ به سئوالی درباره ادامه همکاری با ایران پس از خروج آمریکا از برجام گفت : ما درزمان تحریم ها نیز در ایران بوده ایم و بعد از آن هم اینجا حضور داشته ایم زیراکه همکاری با ایران برای ما اهمیت دارد.

مدیرعامل کسنرسیوم چندمیلیتی پرگس در پاسخ به سئوالی درباره ادامه همکاری با ایران پس از خروج آمریکا از برجام گفت : ما درزمان تحریم ها نیز در ایران بوده ایم و بعد از آن هم اینجا حضور داشته ایم زیراکه همکاری با ایران برای ما اهمیت دارد.