از سازمان خصوصیسازی نمیپرسند که چرا واگذاریها تمام نمیشود
از سازمان خصوصیسازی نمیپرسند که چرا واگذاریها تمام نمیشود
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: مطابق اصل 44 باید تا سال 93 واگذاریهای سهام شرکتهای دولتی به پایان میرسید، اما هیچ کسی در این زمینه از سازمان خصوصی سازی سوال نمی کند که چرا واگذاریها در این مدت پایان نیافت.
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: مطابق اصل 44 باید تا سال 93 واگذاریهای سهام شرکتهای دولتی به پایان میرسید، اما هیچ کسی در این زمینه از سازمان خصوصی سازی سوال نمی کند که چرا واگذاریها در این مدت پایان نیافت.