وزیر نیرو عازم آلمان شد

وزیر نیرو عازم آلمان شد

وزیر نیرو به منظور دیدار با وزرای محیط زیست و انرژی آلمان بامداد امروز (دوشنبه) راهی این کشور شد.

وزیر نیرو به منظور دیدار با وزرای محیط زیست و انرژی آلمان بامداد امروز (دوشنبه) راهی این کشور شد.