وزیر نیرو عازم آلمان شد وزیر نیرو به منظور دیدار با وزرای محیط زیست و انرژی آلمان بامداد امروز (دوشنبه) راهی این کشور شد. وزیر نیرو به منظور دیدار با وزرای محیط زیست و انرژی آلمان بامداد امروز (دوشنبه) راهی این کشور شد.