یک مقام وزارت انرژی عربستان امروز گفت، این کشور «با تولید کنندگان و مصرف کنندگان عمده نفت در داخل و خارج از اوپک کار خواهد کرد تا تاثیر هرگونه کاهش عرضه نفت را محدود کند.»
یک مقام وزارت انرژی عربستان امروز گفت، این کشور «با تولید کنندگان و مصرف کنندگان عمده نفت در داخل و خارج از اوپک کار خواهد کرد تا تاثیر هرگونه کاهش عرضه نفت را محدود کند.»