تحریم دلاری را باید با پیمان های پولی دوجانبه دور بزنیم
تحریم دلاری را باید با پیمان های پولی دوجانبه دور بزنیم
معاون سابق ارزی بانک مرکزی گفت:در حال حاضر به دلیل اینکه ما تحریم دلاری هستیم و نمی توانیم با این ارز مبادلاتمان را انجام دهیم باید تا جایی که امکان دارد از پیمان های پولی دو جانبه بهره ببریم.
معاون سابق ارزی بانک مرکزی گفت:در حال حاضر به دلیل اینکه ما تحریم دلاری هستیم و نمی توانیم با این ارز مبادلاتمان را انجام دهیم باید تا جایی که امکان دارد از پیمان های پولی دو جانبه بهره ببریم.