«ایرانی بپوش» | تولیدکننده پوشاک: دلار 4200تومانی نیست، 6200 از دلال می‎خریم

«ایرانی بپوش» | تولیدکننده پوشاک: دلار 4200تومانی نیست، 6200 از دلال می‎خریم

یک تولیدکننده پوشاک با تأکید بر اینکه امروز تولید به‌دلیل نوسانات نرخ ارز فلج شده است، گفت: متأسفانه دسترسی تولیدکنندگان به ارز 4200تومانی مشکل شده و آنها مجبورند مواد اولیه خود را با قیمت‌های بالا خریداری کنند.

یک تولیدکننده پوشاک با تأکید بر اینکه امروز تولید به‌دلیل نوسانات نرخ ارز فلج شده است، گفت: متأسفانه دسترسی تولیدکنندگان به ارز 4200تومانی مشکل شده و آنها مجبورند مواد اولیه خود را با قیمت‌های بالا خریداری کنند.