تاثیر تحریم‌ها بر ایران به اندازه دوره اوباما نخواهد بود

تاثیر تحریم‌ها بر ایران به اندازه دوره اوباما نخواهد بود

lدیر موسسه پتروماتریکس گفت: اگر آمریکا از توافق هسته ای خارج شود تاثیر تحریم ها بر ایران به اندازه دوره قبل نخواهد بود زیرا آمریکا در اعمال تحریم های جدید تنها خواهد بود.

lدیر موسسه پتروماتریکس گفت: اگر آمریکا از توافق هسته ای خارج شود تاثیر تحریم ها بر ایران به اندازه دوره قبل نخواهد بود زیرا آمریکا در اعمال تحریم های جدید تنها خواهد بود.