نصف نان‌های کشور با جوش شیرین پخته می‌شود

نصف نان‌های کشور با جوش شیرین پخته می‌شود

دبیر سندیکای خمیرمایه ایران گفت: نیمی از نانوایی‌های کشور به‌ویژه در بخش تولید نان لواش از جوش شیرین به جای خمیرمایه استفاده می‌کنند، درحالی‌که بر اساس مصوبه شورای عالی سلامت این امر یک تقلب است.

دبیر سندیکای خمیرمایه ایران گفت: نیمی از نانوایی‌های کشور به‌ویژه در بخش تولید نان لواش از جوش شیرین به جای خمیرمایه استفاده می‌کنند، درحالی‌که بر اساس مصوبه شورای عالی سلامت این امر یک تقلب است.