سوء مدیریت سبب خروج 30 میلیارد دلار ارز از کشور شد

سوء مدیریت سبب خروج 30 میلیارد دلار ارز از کشور شد

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس گفت: آقایان سیاست های کنترلی و نظارتی را به درستی انجام ندادند که30 میلیارد دلار ارز از کشور خارج شده و ما در مجلس اسناد و مدارک این خروج ارز داریم.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس گفت: آقایان سیاست های کنترلی و نظارتی را به درستی انجام ندادند که30 میلیارد دلار ارز از کشور خارج شده و ما در مجلس اسناد و مدارک این خروج ارز داریم.