«ایرانی بپوش»|ماجرای اسفبار تولیدکننده پوشاک ایرانی، از سود بانکی 900میلیونی تا واردات با دلار 5500
«ایرانی بپوش»|ماجرای اسفبار تولیدکننده پوشاک ایرانی، از سود بانکی 900میلیونی تا واردات با دلار 5500
یک تولیدکننده پوشاک با بیان اینکه مسئولین فقط حرف فروش دلار 4200 تومانی به تولیدکنندگان را مطرح میکنند، گفت:مجبور شدم برای تأمین هزینه های کارخانه دو ملک را بفروشم و و الان زیر بار 900 میلیون تومان سود بانکی هستم.
یک تولیدکننده پوشاک با بیان اینکه مسئولین فقط حرف فروش دلار 4200 تومانی به تولیدکنندگان را مطرح میکنند، گفت:مجبور شدم برای تأمین هزینه های کارخانه دو ملک را بفروشم و و الان زیر بار 900 میلیون تومان سود بانکی هستم.