به دلیل رکود حاکم بر بازار تعداد زیادی از کارگران در صورت یافتن شغل، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند یا بعد از تعدیل از یک مجموعه و اشتغال در مجموعه بعدی بیمه نمی شوند. شرایط بیمه اختیاری برای کارگرانی که بیمه نیستند چگونه است؟
به دلیل رکود حاکم بر بازار تعداد زیادی از کارگران در صورت یافتن شغل، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند یا بعد از تعدیل از یک مجموعه و اشتغال در مجموعه بعدی بیمه نمی شوند. شرایط بیمه اختیاری برای کارگرانی که بیمه نیستند چگونه است؟