استفاده از پیامرسانهای خارجی در دستگاه های دولتی ممنوع شد
استفاده از پیامرسانهای خارجی در دستگاه های دولتی ممنوع شد
مرکز مدیریت راهبردی افتا طی بخشنامه ای اعلام کرد استفاده از پیامرسانهای خارجی در دستگاه های دولتی ممنوع شد.
مرکز مدیریت راهبردی افتا طی بخشنامه ای اعلام کرد استفاده از پیامرسانهای خارجی در دستگاه های دولتی ممنوع شد.