جنرال موتورز آمریکا 1500 نفر از کارکنانش را اخراج کرد
جنرال موتورز آمریکا 1500 نفر از کارکنانش را اخراج کرد
به رغم وعده های پر سر و صدای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر احیای فرصت های شغلی در صنعت خودروسازی این کشور، شرکت جنرال موتورز در پایان ماه ژوئن 1500 نفر از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد.
به رغم وعده های پر سر و صدای دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر احیای فرصت های شغلی در صنعت خودروسازی این کشور، شرکت جنرال موتورز در پایان ماه ژوئن 1500 نفر از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد.