رئیس مرکز تجارت جهانی ایران با اشاره به سهمیه ارز مسافرتی نوشت: اگر مسافری بخواهد مازادِ نیاز ارزی خود را از بازار آزاد تهیه کند باید دلار را بیش از نرخ 4200 تومان بخرد که کارش بنوعی تخلف است و میشود قاچاقچی.
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران با اشاره به سهمیه ارز مسافرتی نوشت: اگر مسافری بخواهد مازادِ نیاز ارزی خود را از بازار آزاد تهیه کند باید دلار را بیش از نرخ 4200 تومان بخرد که کارش بنوعی تخلف است و میشود قاچاقچی.