روسای اتاقهای سراسر کشور در اولین نشست خود در سال جدید به بخشنامههای اخیر بانک مرکزی در خصوص ارز اشاره کردند. به اعتقاد آنها این بخشنامهها مانع صادرات کشور است و مشکلاتی را در پیمانسپاری ارزی به وجود میآورد.
روسای اتاقهای سراسر کشور در اولین نشست خود در سال جدید به بخشنامههای اخیر بانک مرکزی در خصوص ارز اشاره کردند. به اعتقاد آنها این بخشنامهها مانع صادرات کشور است و مشکلاتی را در پیمانسپاری ارزی به وجود میآورد.