صادرکنندگان ملزم شدند ارز خود را به سیستم بانکی یا صرافی‌ها بفروشند

صادرکنندگان ملزم شدند ارز خود را به سیستم بانکی یا صرافی‌ها بفروشند

صادرکنندگان غیرنفتی ملزم شدند ارز خود را از طریق سامانه نیما –نظام یکپارچه مدیریت ارزی- به سیستم بانکی یا صرافی های مجاز بفروشند که این ارز نیز به مصرف واردات مورد نیاز کشور می رسد.

صادرکنندگان غیرنفتی ملزم شدند ارز خود را از طریق سامانه نیما –نظام یکپارچه مدیریت ارزی- به سیستم بانکی یا صرافی های مجاز بفروشند که این ارز نیز به مصرف واردات مورد نیاز کشور می رسد.