وقتی برخی تولیدکنندگان ورشکست شدند چه نیازی به واردات بیسکوئیت و آدامس است
وقتی برخی تولیدکنندگان ورشکست شدند چه نیازی به واردات بیسکوئیت و آدامس است
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در شرایطی که بعضی تولیدکنندگان در حال ورشکستگی هستند یا ورشکست شدند،چه نیازی به واردات بیسکوئیت و آدامس است،ازاینرو سازمان بازرسی کشور بهصورت ویژه در قسمت گمرکات، مناطق ویژه اقتصادی و آزاد ورود میکند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در شرایطی که بعضی تولیدکنندگان در حال ورشکستگی هستند یا ورشکست شدند،چه نیازی به واردات بیسکوئیت و آدامس است،ازاینرو سازمان بازرسی کشور بهصورت ویژه در قسمت گمرکات، مناطق ویژه اقتصادی و آزاد ورود میکند.