در مکتوبات رئیس سازمان نظام مهندسی اعلام آمادگی کرده "مسئولیت کنترل ساختمان" را بر دوش گیرد. این امر حقیقتا حیرت آور است، این سازمان چه ابزار و امکاناتی در ید خود می بیند که حاضر می شود خود و مهندسان ناظر را کاندیدای پذیرش چنین مسئولیت خطیری کند؟
در مکتوبات رئیس سازمان نظام مهندسی اعلام آمادگی کرده "مسئولیت کنترل ساختمان" را بر دوش گیرد. این امر حقیقتا حیرت آور است، این سازمان چه ابزار و امکاناتی در ید خود می بیند که حاضر می شود خود و مهندسان ناظر را کاندیدای پذیرش چنین مسئولیت خطیری کند؟