ماجرای شخصی که صد نفر از همشهریانش را به شستا آورده بود/بانک‌ها خیلی بی‌رحم هستند

ماجرای شخصی که صد نفر از همشهریانش را به شستا آورده بود/بانک‌ها خیلی بی‌رحم هستند

رئیس هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت:سود وام‌ها به جیب بانک‌ها می‌رود لذا باید وابستگی خود را به بانک‌ها کم کنیم بانک‌ها در عین حال خیلی بی‌رحم هستند و سود روی سود و بهره‌روی بهره می‌گذارند لذا تا مجبور نشدید از آنها وام نگیرید.

رئیس هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) گفت:سود وام‌ها به جیب بانک‌ها می‌رود لذا باید وابستگی خود را به بانک‌ها کم کنیم بانک‌ها در عین حال خیلی بی‌رحم هستند و سود روی سود و بهره‌روی بهره می‌گذارند لذا تا مجبور نشدید از آنها وام نگیرید.